El projecte educatiu de La Salle
A La Salle tenim un estil pedagògic centrat en la persona i el seu desenvolupament humà i intel·lectual. El nostre projecte educatiu es basa en quatre pilars fonamentals:
Atenció personalitzada
Treballem en un entorn integrador en el qual atenem les necessitats particulars dels nostres alumnes. Disposem d’un Servei d’Orientació Psicopedagògica amb el qual atenem els infants, joves i famílies, a més d’oferir suport en altres modalitats com activitats lingüístiques, esportives o de lleure.
Estil pedagògic innovador
El nostre mètode pedagògic integra diversos programes i projectes propis de La Salle que potencien i afavoreixen les capacitats dels nostres alumnes per encarar els seus objectius de futur. Aquest sistema permet al nostre alumnat desenvolupar les competències necessàries per adaptar-se a l’entorn canviant en el qual vivim.
Educació en valors
Proporcionem a les persones d'una formació integral a través de la responsabilitat, la justícia, la convivència, la transcendència i la interioritat. Formem els alumnes perquè esdevinguin ciutadans sensibles amb la interculturalitat i la diversitat, actuant amb una mentalitat oberta, crítica i compromesa amb la societat.
Tecnologia i emprenedoria
Són a elements transformadors de la realitat actual. Apostem per l’ús de les tecnologies per preparar els nostres alumnes per a l’eficiència, la creativitat, la iniciativa i la capacitat d’adaptació a nous entorns i reptes de futur.
Nou Context d'Aprenentatge
El Nou Context d’Aprenentatge (NCA) és un marc pedagògic i pastoral, amb identitat pròpia, que presenta una proposta organitzativa, metodològica i avaluativa clara, que dona ple sentit a l’educació de la persona encarant de forma integral les seves dimensions emocional, cognitiva, corporal, social o espiritual, en el transcurs de les diferents etapes del seu desenvolupament. L’alumne es converteix en protagonista del seu propi aprenentatge.
Principis pedagògics del NCA
La vida interior és important, per això ens preocupem de desenvolupar la qualitat humana que uneixi espiritualitat i personalitat.
Els espais i el moviment són essencials en el desenvolupament cognitiu. Trenquem amb l’aula tradicional, potenciant la creativitat i l’aprenentatge.
El pensament es pot educar i l’escola ha de fomentar moments de reflexió individual i col·lectiva.
L’alumne genera hàbits d’aprenentatge autònom i l’escola ajuda a construir processos naturals i individuals d’aprenentatge com a experiència intransferible.
Aprenem a ser respectuosos amb els altres i a enriquir-nos participant en les pràctiques socials i culturals
Documentació de centre
Documentació de centre
1_0_-PGC-Pla-General-de-Centre-2023-2024.pdf
1.0. PGC - Pla General de Centre [2023-2024].pdf application/pdf1.0. PGC - Pla General de Centre [2023-2024].pdf 486.32 KB 2024-01-30 30 de gener de 2024 2024-01-30 30 de gener de 2024 |
2_0_-PEC-Projecte-Educatiu-de-Centre-2023-2024.pdf
2.0. PEC - Projecte Educatiu de Centre [2023-2024].pdf application/pdf2.0. PEC - Projecte Educatiu de Centre [2023-2024].pdf 4.04 MB 2024-01-30 30 de gener de 2024 2024-01-30 30 de gener de 2024 |
3_0_-PGA-PLA-GENERAL-ANUAL.pdf
3.0. PGA - PLA GENERAL ANUAL.pdf application/pdf3.0. PGA - PLA GENERAL ANUAL.pdf 16.56 MB 2024-01-29 29 de gener de 2024 2024-01-29 29 de gener de 2024 |
3_1_-PGA-Annex-01-Pla-Accio-Tutorial-2023-2024.pdf
3.1. PGA - Annex 01 - Pla Acció Tutorial [2023-2024].pdf application/pdf3.1. PGA - Annex 01 - Pla Acció Tutorial [2023-2024].pdf 536.34 KB 2024-01-29 29 de gener de 2024 2024-01-29 29 de gener de 2024 |
3_2_-PGA-Annex-02-Pla-de-Convivencia-2023-2024.pdf
3.2. PGA - Annex 02 - Pla de Convivència [2023-2024].pdf application/pdf3.2. PGA - Annex 02 - Pla de Convivència [2023-2024].pdf 811.21 KB 2024-01-29 29 de gener de 2024 2024-01-29 29 de gener de 2024 |
3_3_-PGA-Annex-03-Pla-dAtencio-a-la-Diversitat-2023-2024.pdf
3.3. PGA - Annex 03 - Pla d'Atenció a la Diversitat [2023-2024].pdf application/pdf3.3. PGA - Annex 03 - Pla d'Atenció a la Diversitat [2023-2024].pdf 797.38 KB 2024-01-29 29 de gener de 2024 2024-01-29 29 de gener de 2024 |
3_4_-PGA-Annex-04-Projecte-Linguistic-de-Centre-pla-lector-i-auxiliar-conversa.pdf
3.4. PGA - Annex 04 - Projecte Lingüístic de Centre (pla lector i auxiliar conversa).pdf application/pdf3.4. PGA - Annex 04 - Projecte Lingüístic de Centre (pla lector i auxiliar conversa).pdf 385.22 KB 2024-01-29 29 de gener de 2024 2024-01-29 29 de gener de 2024 |
3_5_-PGA-Annex-05-Nou-Context-dAprenentatge-2023-2024.pdf
3.5. PGA - Annex 05 - Nou Context d'Aprenentatge [2023-2024].pdf application/pdf3.5. PGA - Annex 05 - Nou Context d'Aprenentatge [2023-2024].pdf 2.03 MB 2024-01-29 29 de gener de 2024 2024-01-29 29 de gener de 2024 |
3_6_-PGA-Annex-06-Pla-de-Comunicacio-2023-2024.pdf
3.6. PGA - Annex 06 - Pla de Comunicació [2023-2024].pdf application/pdf3.6. PGA - Annex 06 - Pla de Comunicació [2023-2024].pdf 525.31 KB 2024-01-29 29 de gener de 2024 2024-01-29 29 de gener de 2024 |
3_8_-PGA-Annex-08-PLA_ESCOLA-VERDA_LSM.pdf
3.8. PGA - Annex 08 - PLA_ESCOLA VERDA_LSM.pdf application/pdf3.8. PGA - Annex 08 - PLA_ESCOLA VERDA_LSM.pdf 1005.85 KB 2024-01-29 29 de gener de 2024 2024-01-29 29 de gener de 2024 |
3_9_-PGA-Annex-09-Pla-Anual-Pastoral-2023-2024-1.pdf
3.9. PGA - Annex 09 - Pla Anual Pastoral [2023-2024] (1).pdf application/pdf3.9. PGA - Annex 09 - Pla Anual Pastoral [2023-2024] (1).pdf 890.63 KB 2024-01-29 29 de gener de 2024 2024-01-29 29 de gener de 2024 |
4_1_-NOFC-01-Presentacio.pdf
4.1. NOFC 01 - Presentació.pdf application/pdf4.1. NOFC 01 - Presentació.pdf 522.12 KB 2024-01-30 30 de gener de 2024 2024-01-30 30 de gener de 2024 |
4_2_-NOFC-02-Reglament-Regim-Intern-LSM-RRI-Juny-2011-Revisio-gener-2015-Revisio-setembre-2018.pdf
4.2. NOFC 02 - Reglament Règim Intern LSM - RRI Juny 2011 - Revisió gener 2015 - Revisió setembre 2018.pdf application/pdf4.2. NOFC 02 - Reglament Règim Intern LSM - RRI Juny 2011 - Revisió gener 2015 - Revisió setembre 2018.pdf 715.04 KB 2024-01-30 30 de gener de 2024 2024-01-30 30 de gener de 2024 |
4_3_-NOFC-03-Criteris-i-Mecanismes-de-Coordinacio-Pedagogica-i-Organitzacio-de-Centre.pdf
4.3. NOFC 03 - Criteris i Mecanismes de Coordinació Pedagògica i Organització de Centre.pdf application/pdf4.3. NOFC 03 - Criteris i Mecanismes de Coordinació Pedagògica i Organització de Centre.pdf 465.79 KB 2024-01-30 30 de gener de 2024 2024-01-30 30 de gener de 2024 |
4_4_-NOFC-04-Normativa-General-ETAPES-AMBITS-ESPECIFICS.pdf
4.4. NOFC 04 - Normativa General - ETAPES - ÀMBITS ESPECÍFICS.pdf application/pdf4.4. NOFC 04 - Normativa General - ETAPES - ÀMBITS ESPECÍFICS.pdf 584.87 KB 2024-01-30 30 de gener de 2024 2024-01-30 30 de gener de 2024 |
4_5_-NOFC-05-Protocol-classes-telematiques.pdf
4.5. NOFC 05 - Protocol classes telemàtiques.pdf application/pdf4.5. NOFC 05 - Protocol classes telemàtiques.pdf 215.67 KB 2024-01-30 30 de gener de 2024 2024-01-30 30 de gener de 2024 |
32